چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
ث

حوزه / کاکاوند با بیان اینکه دشمنان تمام توان خود را با استفاده از فضای مجازی و منافقین داخلی برای  ایجاد آشوب در کشور به کارگرفته اند، گفت: از مردم عزیز دارالمومنین کاشان همانند قبل انتظار داریم مراقب فرزندان خود باشند و اجازه ندهند ناخواسته در دام منافقین  و معاندین نظام بیفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سرهنگ کاکاوند ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن تبریک هفته وحدت و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، ۸ سال دفاع مقدس و امنیت اظهار داشت: نیروی انتظامی به عنوان یک نهاد انقلابی خودش را خادم مردم می داند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان، عنوان مجاهدان فی سبیل الله از سوی مقام معظم رهبری را مدال افتخار برای پلیس دانست و افزود: نگاه پدرانه و حمایت های رهبری معظم انقلاب به نیروی انتظامی باعث افتخار فراجا است.

وی اظهار کرد: علیرغم هجمه های سنگین و گسترده ای که در فتنه های اخیر گروهای معاند، مغرض، تجزیه طلب، کومله، دموکرات، پژاک، تجزیه طلب الاحواز، جیش الظلم، کشورهای مرتجع عربی و اسرائیل غاصب علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و نیروی خدمتگزار انتظامی رقم زده بودند، مقام معظم رهبری به خاطر حمایت از مجموعه فراجا در مراسم تحلیف و دانش آموختگی نیروهای مسلح به صورت متمرکز در دانشگاه علوم انتظامی امام حسن مجتبی(ع) حضور یافتند.

سرهنگ کاکاوند تصریح کرد: قدردانی معظم له از خدمات نیروی انتظامی در این مراسم موجب ایجاد انگیزه بیشتر نیروهای فراجا در ایجاد امنیت و خدمت به مردم کشورمان شد.

وی از مردم ولایت مدار، انقلابی ، شهید پرور دارالمومنین و با بصیرت کاشان در عدم توجه به فراخوان اغتشاشگران و فریب خوردگان و حضور در راهپیمایی در دفاع از ارزشهای نظام اسلامی، قرآن و خادمین فراجا قدردانی کرد.

کاکاوند با بیان اینکه دشمنان تمام توان خود را با استفاده از فضای مجازی و منافقین داخلی برای ایجاد آشوب در کشور به کارگرفته اند، خاطرنشان کرد: از مردم عزیز دارالمومنین کاشان همانند قبل انتظار داریم مراقب فرزندان خود باشند و اجازه ندهند ناخواسته در دام منافقین و معاندین نظام بیفتند.

حجت الاسلام سید حسین کرمانی مسئول عقیدتی سیاسی فرمانده انتظامی کاشان نیز با ارائه گزارشی، گفت: اولین دوره آموزشی ۲۵ مهر سال جاری بعد از هفته ناجا به مدت ۵ روز با سرفصل های مباحث سیاسی، بصیرتی، روانشناسی، مشاوره و برخورد حکیمانه پلیس با مردم در کلانتری ها برای پلیس های تخصصی، ستادی و سربازان وظیفه فراجا کاشان برگزار می شود .

وی، به برگزاری کلاس های روخوانی، درک مفاهیم قرآنی، کلاس های اخلاق، صیانتی و قرآنی در فراجا کاشان اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر ۸ مبلّغ روحانی در یگان های فراجای کاشان به تبیین مسائل دینی، اخلاقی و بصیرتی مشغول فعالیت هستند.

پایان پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha